swaggies

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Julia & Alvina - 14 november 2012 20:27

Hej Hej bloggen.!

För ett tag sen kom jag hem från min sång det var SKIT kul. Sen var det ju skola idag också.  Men det gick väl bra hoppas jag hahaa.

Ja som sagt jag var ju på sång det var helt okej vi skulle sjunga på en scen utan microfone eller hur det stavas.

Ja så alla skulle kolla på så det var ganska kul faktiskt. När jag skulle gå till bussen förut så skulle jag försöka komma in på bloggplatsen på mobilen men det gick inte tydligen. För det stog bara anslut och när jag trycke där så hände det ingenting skit också.

Jag bloggde  nt imorse jag vet men jag han inte för jag missade bussen haha. sen så hände det en grej så jag var tvungen att gå tillbaka från busshållsplatsen jag bor presic utanför bullhållsplatsen.


Ja ja men jag kan blogg mer senare hejdå ha det bra kram     




                                                  
                  Puzz - J <3 <3 :* :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shit happens, things goes wrong, people changes but life goes on.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards