swaggies

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Julia & Alvina - 13 november 2012 20:41

Hej Hej bloggen.!

Jag heter Julia men kalla mig    Biebz eller Jullan. Jag är 12 år gammal.  Jag går på dans och sång.


Jag går på 2 olika dans grupper en som heter Scenskolan frejm och en som heter J.A.M sen så går jag på sång som den första Scenskolan frejm. Jag älskar Justin bieber och min familj. Jag brinner för att dansa och sjunga. 

Jag kommer lägga upp lite videoinlägg lite då och då om jag kan för att min mobil är lite konstig.  

 Som sagt så har Znorpan redan sagt det men kan säga igen vi kommer nt lägga upp personliga uppgifter.

 Jag har gått på dans i snart 4 år. och sång i 3. 

 Jag kom nyss hem från Znorpan och nu ska jag FIKA med min Mamma och Pappa.


Jag kommer lägga upp videoinlägg lite var som helst inte bara i skolan men den kanske blir mest i skolan för jag går ju i skolan så sent. Jag går i en kultur klass heter det dår får man sjunga och dansa ocha bild. Men bild e jag nt så duktig på,


Jag har premiär heter det varje år på Scenskolanfejm, så vem vet Znorpan kanske lägger upp en video där jag sjunger och dansar Hahaha. Idag så började hag 08:15 och slutade 14:35 den första lektionen vi hade var musik så man skulle gå uppe från och ner och man skulle spela trummor för hela klassen undra om det var pinsamt   



Ja imorgon så börjar jag klockan 08:00 jag har kultur. Och vi slutar 15:30 skit sent ju 

( Jag går i samma klass som Znorpan så ni vet haha)      Men det är det vi har nt samma profil.

Sen så ska man upp klockan  05:45 skit tidigt jag vet Men imorgon kanske jag gör ett inlägg med mobilen om den funkar nu.

alltså jag hade bloggplatsen sen så skulle jag logga ut från den och logga in på den här sen så gick det inte men det kanske går nu vi får se

 

                                                                                          Puss - J     

 



Av Julia & Alvina - 13 november 2012 18:45

Hej Hej bloggen, det är Alvina här, men kalla mig Znorpan.

jag är 12 år gammal, och jag älskar Justin Bieber,  jag lever för fotboll.

jag spelar fotboll i PPFF, jag spelar högerkant, och jag går i en fotbolls profil.

men såklart så kommer nt jag och min kompis som jag delar bloggen med som heter Julia, vi kommer nt att dela ut personliga uppgifter, osv.

det kanske kommer att komma ett litet videoinlägg lite då och då från mig, men jag vet nt hur det är med Julia,

Julia kommer att skriva en självbiografi som jag gör.


Jag har spelat fotboll i snart 8 år, jag gick från början i ett annat lag, men sedan så bytte jag.

på fritiden så är jag med kompisar,spelar fotboll, eller spelar minecraft på mobilen/datorn.

jag kommer såklart att lägga upp videonlägg, och då kommer dem flesta vara i skolan, då jag nt orkar hålla på och skriva en lång text.

men iaf, idag började jag kvart över åtta med musik, jag tog tåget, sedan så slutade vi 14,35, och då tog jag tåget hem och sedan bussen upp för backen, när jag kom hem så chillade jag bara, Julia följde med hem, hon ska nog dra snart, och sedan ikväll så ska jag käka MEGABULLAR  , jag är asglad.

imorgon börjar jag halv tio, jag ska upp halv 7, sedan så ska jag ta bussen genom hela typ tumba och tullinge.

men nu orkar jag verkligen nt skriva mer, ni får ha det så bra,  det blir antagligen ett snabbt inlägg imrogon, kan gå upp 6,15 för er ;)


Kyss- A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shit happens, things goes wrong, people changes but life goes on.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards