swaggies

Alla inlägg under december 2012

hej

Av Julia & Alvina - 4 december 2012 13:22

Hej Hej ast nu så sitter jag alla kära läsare, just nu tså sitter jag på SV lektion, as tråkigt, vi tvingas att  kolla på tummelisa, Julia är hemma och hon är sjuk, HAHAHAHAHM Tummelisa är nt roligt :)

iallafall, efter skolan drar jag till min finaste bästis Emelie, vi ska hänga och chilla, och sedan så ska vi typ på kosföroläsning, så sjukt roligt, just nu så säger Tummelisa att hon inte kan g och grodan, ´gifta sig med mullvaden, och nu slåss hon med grodan, YES NU KOMMER PRINS CORNELIUS TILL UNDSÄTTNING    yeah :)

men efter efter skolan så ska jag ju, ja ni vet, sedan drar jag h har jag em, och bara chillar framför Gt med emelie, och sedan så tror jag att jag dricker te och sist men inte minst så slaggar jag :)   .

på onsdag så börjar jag halv tio, och sedalla så har jag fotbollsprofil, så det blir nice, men JAAAAAAAAA :)


ja, nu börjar Fredrik komma, PUSS KYSS- A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shit happens, things goes wrong, people changes but life goes on.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards